Firma NetApp wprowadza na rynek inteligentne narzędzia oparte na przetwarzaniu kognitywnym. Dzięki zastosowaniu wirtualnego asystenta wsparcia Elio korzystającego z funkcji sztucznej inteligencji oraz działającego w chmurze oprogramowania analitycznego NetApp Active IQ® przedsiębiorstwa będą mogły uzyskać cenne informacje i skoncentrować się na interakcjach z klientami, a nie na infrastrukturze.
Dane to siła napędowa każdego przedsiębiorstwa. Aby możliwe było przeprowadzenie transformacji cyfrowej, ich przepływ musi odbywać bez zakłóceń, jednak szybkość uzyskiwania informacji uwarunkowana jest efektywnością działania infrastruktury. W jaki sposób dział informatyczny firmy może zmaksymalizować poziom wykorzystania swoich zasobów i zapewnić dostęp do rozproszonych, dynamicznych i różnorodnych danych przepływających między systemami? Analiza predykcyjna, przetwarzanie kognitywne oraz działania prewencyjne — realizowane w oparciu o wspólną wiedzę społeczności użytkowników NetApp — zwiększają efektywność infrastruktury firmy i pozwalają rozwiązywać potencjalne problemy, zapewniając płynność procesu przetwarzania danych.
Ogromna społeczność użytkowników NetApp to doskonałe źródło wiedzy. Miliardy danych gromadzone są codziennie w ponad 300 tysiącach urządzeń działających w ramach Data Fabric. Interpretacja tych danych, poprzez funkcje analityczne w chmurze, pozwala przedstawić użytkownikom wnioski umożliwiające podejmowanie odpowiednich działań. Asystent Elio zawierający opcje przetwarzania kognitywnego oraz aplikacja Active IQ z funkcjami uczenia maszynowego są dostarczane wraz ze wszystkimi systemami NetApp. Przyspieszają one dostęp do wyników takich analiz i pozwalają zaoszczędzić czas dzięki nowatorskim mechanizmom obsługi użytkownika.
Nowe usługi, rozwiązania i oprogramowanie wprowadzane na rynek to między innymi:
· Wsparcie asystenta Elio opartym na usługach IBM Watson®. Dzięki ciągłej nauce na podstawie wiedzy zgromadzonej przez społeczność użytkowników rozwiązań NetApp w postaci historii zgłoszeń serwisowych oraz dzięki zastosowaniu funkcji kognitywnych wirtualny asystent wsparcia udziela optymalnych odpowiedzi nawet cztery razy szybciej niż w przypadku korzystania z tradycyjnych metod. Wsparcie obejmuje:
– Dostęp do czatu z asystentem Elio w trybie 24/7 online, z urządzeń mobilnych oraz z poziomu produktów.
– Dostęp z poziomu wyszukiwarki do zasobów technicznych firmy NetApp — użytkownicy nie muszą logować się do serwisu wsparcia technicznego ani otwierać nowych zgłoszeń.
· NetApp Active IQ. Efekty inteligentnej analizy danych w chmurze, łączące mechanizmy predykcyjne z wsparciem prewencyjnym, pozwalają przedsiębiorstwom podejmować odpowiednie działania. Skutkiem tych działań może być wzrost efektywności pamięci masowej i zapewnienie zgodności konfiguracji z przepisami i procedurami, a wykonanie zalecanych aktualizacji pozwoli ograniczyć ryzyko:
– Dzięki wykorzystaniu wiedzy zgromadzonej przez społeczność użytkowników oprogramowanie Active IQ daje dostęp do wartościowych informacji i funkcji analizy prewencyjnej dotyczących wszystkich produktów NetApp.
– W ramach jednego widoku firmy mogą w bezpieczny sposób uzyskać przejrzyste informacje o wszystkich elementach środowiska Data Fabric — zarówno lokalnego, jak i w chmurze.
Nasza firma jest czołowym dostawcą rozwiązań do obsługi danych w chmurach hybrydowych, zdajemy sobie zatem sprawę, że przedsiębiorstwa chcą poświęcać czas swoim klientom, a nie zajmować się infrastrukturą — powiedział Bartłomiej Szwaj, ekspert firmy NetApp. Nowatorskie środowisko użytkownika, jakie udostępniamy w postaci asystenta Elio opartego na technologii IBM Watson oraz aplikacji Active IQ, pozwala naszym klientom zaoszczędzić czas, zwiększyć niezawodność i skoncentrować pracę zespołu na bardziej zaawansowanych przedsięwzięciach, na przykład realizacji transformacji cyfrowej.
Dzięki transformacji środowiska użytkowników firma NetApp ułatwia przedsiębiorstwom optymalizację pracy personelu. Pracownicy uzyskują niezbędne odpowiedzi we właściwym miejscu i czasie: wsparcie jest dostępne w trybie 24/7 we wszystkich kanałach — na urządzeniach mobilnych i komputerach osobistych, także z poziomu aplikacji. Działanie asystenta Elio opiera się na technologii Watson, dzięki której interakcje z użytkownikami odbywają się w języku naturalnym, a użytkownicy uzyskują odpowiedzi na zadawane pytania. Zautomatyzowane funkcje analizy prewencyjnej udostępniają dostosowane do specyfiki problemu zalecenia, pozwalające zachować ciągłość pracy.
Zastosowanie rozwiązań analitycznych NetApp pozwoliło dotychczasowym klientom zaoszczędzić ponad 600 milionów USD w skali roku. Rozwiązanie NetApp Active IQ przewiduje i wykrywa problemy z wydajnością oraz przedstawia zalecenia dotyczące konfiguracji, pozwalające przedsiębiorstwom zoptymalizować infrastrukturę w chmurze hybrydowej, co obejmuje także usługi Amazon i Azure. Dzięki rekomendacjom i planom działań naprawczych prezentowanym przez Active IQ rozwiązanie problemów staje się możliwe jeszcze zanim przybiorą one realne kształty.
Cyfrowe środowisko klienta NetApp umożliwia przedsiębiorstwom z całego świata optymalizację wydajności, dostępności i efektywności infrastruktury, a w efekcie zapewnienie przepływu danych i szybszą realizację transformacji.
Produkty Elio i Active IQ są już dostępne w ramach umowy z NetApp dotyczącej wsparcia technicznego. Są oferowane bez dodatkowych opłat z różnymi produktami z oferty firmy NetApp, m.in. NetApp All Flash FAS (AFF), FAS, SolidFire®, AltaVault™, urządzeniami z serii E i EF, StorageGRID®, ONTAP® Cloud i ONTAP Select.
-
Dowiedz się więcej na temat oferty wsparcia elektronicznego i rozwiązania Elio.
Link do strony artykułu: https://uww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/netapp-zmienia-cyfrowe-srodowisko-klienta-dzieki-zaawansowanym-technologiom-przetwarzania-kognitywnego